Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 JTD...ден преди покупка!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 JTD...ден преди покупка!!!

    Здравей те.Така,бях се засилил за БМВ 3,докато не си сложих г.з в алфа 156 jtd 136 hp 99 година.Влюбен съм.Много ми хареса.До сега не съм карал алфа и не разбирам почти нищо.Имам два въпроса.1-во с верига ли е двигетеля или си е ремък.Какво трябва да проверя веднага като я купя и какви консумативи са ми задължителни веднага след покупката.2-рия ми въпрос е дали си заслужава:Видях я в момента в които я сваляха от автовоза.Дясно огледало:цялата пластмаса счена,огледалото здраво.Задна дясна врата одраскана(няма да стане с пръскане),идруги леки забележки.Километраж 155000
    км.Двигателя няма грам масло изхвърлено.Волана го въртях го краен предел на място...няма проблеми.Утре в 11:00 ще я покарам.Цена 8000 лв,като мился че ще падне доста.Ще ви оценя мненията....общо взето МНОГО МИ СЕ СТАВА АЛФАДЖИЯ след като чух как работи тази кола.
    Oще една дупка и се гръмвам с нож.
    156 2.4 JTD

  • #2
    Цената е доста ниска задължително я закарай на диагностика! Турбината виж за омасляване, но на тази цена дори и да е заминала, пак е далавера, но поне е повод за коментар. Километрите едва ли са реални. На база чужд опит бих ти препоръчал да я пробваш как се държи при рязко ускорения над 3000 оборота, щото ако земе да гасне може и някоя горивна помпичка да се окаже за смяна, а тази високо налагане е над 2000 лв нова. Абе като цяло предвид цената, аз на твое място бих бил особено внимателен.
    Успех с покупката и да не забравиш да се похвалиш!
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Давах рязко от 0 до 3000 оборота и я държах така минута и нещо.Нищо не се случи.Ама и аз незнаех за кво да очаквам.Имам човек който вкарва коли за прехрана и той гледа нещо ауспоха и ме накара да направя процедурата.Мерси за бързия отговор.
      Oще една дупка и се гръмвам с нож.
      156 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Ауспухът си е черен Не знам какво му е гледал, ама под капака е по-интересно Предполагам, че е гледал за пушек
        Ако си я форсирал на място, не е същото. Тоя тест за над 3000 оборота трябва да се направи на ход, т.е. двигателят да е под товар, не просто да се бъзикаш с оборотите
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          не е задължително да и има нещо - аз мойта я взех за 8000 със здраво турбо и бая е поизпънах преди да я платя.
          е беше на 8900 обявена, но с пазарлък за туй - онуй
          Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

          Comment


          • #6
            Горе долу толкова пари са.Сега като я покарам ще реша дали да я взимам.Ако я взема ще имам нужда от доста напътствия,но радващото е че в този форум е пълно с хора готови да помогнат.Мерси предварително.
            Oще една дупка и се гръмвам с нож.
            156 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Аз вече трети месец съм горд собственик на 2.4 и много се кефя.

              Не знам какво толкова им се плашиме на тези коли при положение, че тоя дизел е направо детска играчка в срванение с туин спарка ми 155.

              То няма ни кабели ни нищо. Корите и агрегатите са разположени добре. Има само един разпределителен вал и двигателя си е като на лада самара почти.

              Горивната система няма кой знае какво - въпроса е да работи и да не е запушена. От нея може да го изядеш.

              Има гаден бъг с турбините в чуждите форуми е писано доста за пренадуването. Оказва се, че е актуатора.

              Аз на моята се научих и за 40 минути с брат ми сваляме турбината. 2-3 часа почистване. Има малка тънкост в зацепването и 1-2 часа монтаж. Както пише един пич за 5-6 часа си готов и много мръсен.

              Прехвалената ходова част се оказа, че въобще не е толкова сложна. Страда от тампони, но тампони се сменят. Великите горни носачи се възстановяват за по 30 лв. с тампоните, долни носачи има при Италянеца за по 50 лв.

              Колата не е нищо особено спрямо другите в тоя клас А4 и БМВ3. Само където върви повече )

              Моята след като бате Бобо и смени софта, вече по магистралата отказвам мотористи.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Nikiboy
                Моята след като бате Бобо и смени софта, вече по магистралата отказвам мотористи.
                Малко офф, но и аз мисля да мина през същото.....
                Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                Comment


                • #9
                  Моята мина още първата седмица от както я взех

                  Comment


                  • #10
                    Абе нещо много хора ми казават,че не била читава кола,много се трошила и т.н.Чесно...малко се колебая дали да купувам.
                    Oще една дупка и се гръмвам с нож.
                    156 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      А тия хора имали ли са такава кола? (просто питам)
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bodom
                        А тия хора имали ли са такава кола? (просто питам)
                        Най-вероятно не ,но затова пък "МНОГО разбират" от коли.
                        Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                        Alfa 159 2.4 jtdm

                        Comment


                        • #13
                          Kaжи им на тези хора че малко недознайват, и това за качествените немски автомобили просо умря с Голф 2 и Ауди 80. След 95 г. качеството е доста сходно в производствата. Не забравяи че алфа 156 е кола на Европа за 1998 г! и за мен е страхотна кола. Следващата ми кола, живи и здрави ще е 159 дизел. А дали върви дизела на алфа.... само седни на читава такава и натисни педала ... И после остави всички да ти дишат прахта

                          Comment


                          • #14
                            Много се навих за тая кола.Някой може ли да ми каже за колко пари мога да си намеря дясно огледало цяло?
                            Oще една дупка и се гръмвам с нож.
                            156 2.4 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Nikiboy
                              Аз вече трети месец съм горд собственик на 2.4 и много се кефя.

                              Не знам какво толкова им се плашиме на тези коли при положение, че тоя дизел е направо детска играчка в срванение с туин спарка ми 155.

                              То няма ни кабели ни нищо. Корите и агрегатите са разположени добре. Има само един разпределителен вал и двигателя си е като на лада самара почти.

                              Горивната система няма кой знае какво - въпроса е да работи и да не е запушена. От нея може да го изядеш.

                              Има гаден бъг с турбините в чуждите форуми е писано доста за пренадуването. Оказва се, че е актуатора.

                              Аз на моята се научих и за 40 минути с брат ми сваляме турбината. 2-3 часа почистване. Има малка тънкост в зацепването и 1-2 часа монтаж. Както пише един пич за 5-6 часа си готов и много мръсен.

                              Прехвалената ходова част се оказа, че въобще не е толкова сложна. Страда от тампони, но тампони се сменят. Великите горни носачи се възстановяват за по 30 лв. с тампоните, долни носачи има при Италянеца за по 50 лв.

                              Колата не е нищо особено спрямо другите в тоя клас А4 и БМВ3. Само където върви повече )

                              Моята след като бате Бобо и смени софта, вече по магистралата отказвам мотористи.
                              Ти пък от кога почна турбини да сваляш и незнаех че 2 седмици след като я правихме турбината има нужда от почистване пак
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X